Ημερολόγιο δαπανών: τι ξόδεψα σε ένα τετραήμερο ταξίδι μέσα και γύρω από τη Νίκαια

By | 8 Φεβρουαρίου, 2023

Η Νίκαια είναι γεμάτη με απίστευτα εστιατόρια και όμορφες μικροσκοπικές μπουτίκ, επομένως δεν υπάρχουν ελλείψεις σε μέρη και τρόπους για να ξοδέψετε τα χρήματά σας.

Είμαι τρομερός στο να παρακολουθώ τα έξοδά μου όταν ταξιδεύω, γι’ αυτό με ενδιέφερε (και λίγο τρόμαξα) να παρακολουθώ τον προϋπολογισμό μου για ένα μεγάλο Σαββατοκύριακο στη νότια Γαλλία. Αυτό το ημερολόγιο χρημάτων καλύπτει τις πρώτες τέσσερις ημέρες μιας μεγαλύτερης ομαδικής οδικής εκδρομής γύρω από την Κυανή Ακτή.

Δαπάνες πριν από το ταξίδι

Πτήσεις: 160,28 € μετ’ επιστροφής με Aer Lingus (πτήση από το Δουβλίνο στη Νίκαια και από τη Μασσαλία)
Διαμονή: 110 € για την Airbnb (αυτή ήταν η μερίδα μου, το συνολικό κόστος μοιράστηκε μεταξύ της ομάδας)
Ενοικίαση αυτοκινήτου: 93,40 € (για τις τέσσερις ημέρες αυτό το ημερολόγιο χρημάτων). Αυτό περιλαμβάνει ασφάλιση και αναπλήρωση της δεξαμενής

Στο ΕΔΑΦΟΣ

Παρασκευή

15:00: Προσγειώνομαι στο αεροδρόμιο της Νίκαιας και κατευθύνομαι στο κέντρο της πόλης για να συναντήσω τους φίλους μου που έφτασαν χθες. Το τραμ κοστίζει 1,50€ προς Magnan. Πήρα νερό, ένα πορτοκάλι και μια μπαγκέτα κοτόπουλου ( 4,05 € ) για μεσημεριανό σε ένα γωνιακό μαγαζί, ενώ περιμένω στον παραλιακό δρόμο για τους φίλους μου, απολαμβάνοντας τη ζέστη και τη λαμπερή θάλασσα. Θα γεμίσω αυτό το μπουκάλι νερό για το υπόλοιπο των διακοπών, ώστε να μην δημιουργώ περισσότερα πλαστικά απορρίμματα.

17:00: Το διαμέρισμά μας βρίσκεται στη γειτονιά Libération. Επιλέγουμε να αφήσουμε το αυτοκίνητο εδώ για τις επόμενες δύο μέρες, καθώς η οδήγηση και η στάθμευση στη Νίκαια είναι ένας εφιάλτης και ένα μπουκάλι ροζέ με το οποίο έφτασαν οι φίλοι μου. Κανονικά δεν πίνω ροζέ, αλλά είναι σπεσιαλιτέ της Προβηγκίας και τέλειο για τη ζέστη. Το Uber μας ακυρώνει, οπότε περπατάμε στην παλιά πόλη. Διαρκεί σχεδόν μία ώρα, αλλά περπατάμε στον παραλιακό δρόμο, προλαβαίνοντας και απολαμβάνοντας τα αξιοθέατα.

19.30: Αφού εξερευνήσουμε την παλιά πόλη αποφασίζουμε να σταματήσουμε για ένα ποτό. Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή Οδηγοί, μας οδηγώ στο Les Distilleries Idéales και όλοι παραγγέλνουμε άλλο ένα ποτήρι ροζέ ( 3,89 € ). Δεν υπάρχουν θέσεις έξω, αλλά δεν μας πειράζει να καθίσουμε μέσα δίπλα σε μια πολύ χοντρή, πολύ χαρούμενη γάτα παμπ που κοιμάται.

21:00: Μετά από σύσταση ενός φίλου, πηγαίνουμε σε ένα μπαρ κρασιού που ονομάζεται L’Autre Part κοντά στο λιμάνι για δείπνο. Το προσωπικό είναι πολύ φιλικό και ευγενικά εξηγεί το μενού αφού μετρήσαμε τις κακές μας γαλλικές δεξιότητες. Όλοι παραγγέλνουμε ένα ποτήρι διαφορετικό κόκκινο κρασί και μετά συνεχίζουμε να παραγγείλουμε ένα μπουκάλι Beaujolais. Παραγγείλουμε μια σανίδα αλλαντικών, πατέ, χοιρινό ριγέτ, σαουσιόν, χούμους και τόσο ψωμί που το προσωπικό ανησυχεί λίγο. Μοιράζουμε τον λογαριασμό στο τέλος και, με φιλοδώρημα, φτάνει στα 39€ έκαστος. Αρπάζουμε μετά ένα Uber που κοστίζει 6 € το καθένα.

Σάββατο

8.30 π.μ.: Ξυπνάω λαμπερός και νωρίς με τον ενθουσιασμό των διακοπών, αφήνοντας όλους τους άλλους να κοιμηθούν σε λίγο. Περιπλανώμαι στο Libération, περνώντας από την αγορά γεμάτη λουλούδια και φαγητό. Περαιτέρω προς το κέντρο εγκαθιστώ στο Fleur Cafe για πρωινό καθώς έχει υπαίθρια καθίσματα στον ήλιο. Μετά το γαλλικό πρωινό με καφέ, κρουασάν, φρούτα, τοστ και χυμό ( 11,50 € ), περιμένω να έρθουν οι φίλοι μου και να πιω άλλον έναν καπουτσίνο διαβάζοντας.

12 μ.μ.: Περάσαμε το πρωί κάνοντας βόλτες και αφού επισκεφτήκαμε την παραλία, τα αγάλματα, τα πάρκα και κάποια από την παλιά πόλη, έχουμε διάθεση για φαγητό. Έχω ακούσει ότι τα εστιατόρια στο Cours Saleya μπορεί να είναι παγίδες τουριστών, αλλά αφού κάνουμε λίγη έρευνα, ρισκάρουμε στο Le Safari που έχει υπέροχη θέα στην αγορά του Σαββάτου. Παραγγέλνω μια σαλάτα Nicoise και ένα μεγάλο ποτήρι ροζέ. Τουλάχιστον, νομίζω ότι το κάνω. Τα φτωχά γαλλικά μου σε συνδυασμό με τις φθηνές τιμές κρασιού σημαίνουν ότι έχω παραγγείλει ένα μπουκάλι. Πίνουμε ευχαρίστως το λάθος μου, απολαμβάνοντας τον ήλιο και την ατμόσφαιρα και μοιράζουμε τον λογαριασμό ( €26 ).

1.30 μ.μ.: Αφού μπήκαμε στο κοντινό DZ Galerie ( δωρεάν ), περιηγηθήκαμε σε μερικές από τις μπουτίκ και θαυμάσουμε την αρχιτεκτονική, μπαίνουμε στον πειρασμό από την απίστευτη διάδοση των γεύσεων παγωτού στο Fenocchio. Πηγαίνω για μια μεζούρα σορμπέ φρούτων του πάθους και ένα καπουτσίνο και είναι και τα δύο καταπληκτικά ( 5€ ).

3 μ.μ.: Ελισσόμαστε προς και γύρω από το λιμάνι και αποφασίζουμε ότι είναι ώρα για μερικούς ανθρώπους-παρακολούθηση. Παρκάρουμε έξω από το La Shounga. Δύο από τους φίλους μου παραγγέλνουν ένα αργά γεύμα ενώ εγώ παίρνω δύο μικρές μπύρες ( €8 ).

17:00: Σε κίνηση και πάλι και αποφασίζουμε να περπατήσουμε μέχρι το πάρκο Colline du Château στην κορυφή του λόφου. Στην κορυφή υπάρχει ένας τεχνητός καταρράκτης και εκπληκτική θέα στην παραλία της Νίκαιας. Στο δρόμο της επιστροφής, ήρθε η ώρα για περισσότερο κόσμο! Καθόμαστε έξω από ένα beach bar που ονομάζεται Topaze για να δούμε τον κόσμο να περνάει και παραγγέλνω έναν καφέ για να αναζωογονηθώ και μετά να πιω μια άλλη μικρή μπύρα ( 7 € ).

20.30: Φτάνουμε για δείπνο στο La Femme du Boulanger, το οποίο κλείσαμε νωρίτερα κατόπιν σύστασης φίλου. Επιλέγω την πλήρη γαλλική εμπειρία απόψε, παραγγέλνοντας πάπια ένα πορτοκάλι και μετά κρεμ μπρουλέ, μοιράζοντας ένα μπουκάλι Malbec με έναν φίλο. Μοιράζουμε τον λογαριασμό και με φιλοδώρημα φτάνει στα 45€ . Είμαστε όλοι γεμισμένοι και περπατάμε σπίτι για να προσπαθήσουμε να το φύγουμε. Όλα τα απίστευτα φαγητά και το κρασί σήμερα το έχουν κάνει ακριβό και μου έχουν προκαλέσει μια αναξιοπρεπή κρίση λόξυγκα, αλλά άξιζε τον κόπο.

Κυριακή

10:00: Παραλία! Μπαίνουμε στο αυτοκίνητο και κατευθυνόμαστε στην Αντίμπ για την ημέρα. Εγώ και ο άλλος μου φίλος χωρίσαμε. αγοράζει μεσημεριανό στο σούπερ μάρκετ (ψωμί, κρέας, τυρί, χούμους, πατατάκια) και εγώ πηγαίνω στο κοντινό boulangerie για καφέ, κρουασάν και pain au choc για τέσσερα άτομα. Λειτουργεί με 5€ το καθένα.

11 π.μ.: Περνάμε διόδια και πληρώνω αυτό ( 1,60 € ).

12 μ.μ.: Μετά από έναν ακόμη εφιάλτη βρίσκοντας πάρκινγκ, είμαστε στην παραλία. Δελεαζόμαστε από τις φανταχτερές ξαπλώστρες και την ομπρέλα για τη σκιά, οπότε πληρώστε 20 € το καθένα για την ημέρα. Ωστόσο, μας ζήτησαν να μην τρώμε το φαγητό μας εκεί, καθώς υπάρχει ένα εστιατόριο στο χώρο του ξενοδοχείου, οπότε όταν πεινάμε αργότερα, περπατάμε στον παραλιακό δρόμο και φτιάχνουμε σάντουιτς εκεί, πριν επιστρέψουμε. Αργότερα το απόγευμα ένας άλλος φίλος μας έρχεται κατευθείαν από το αεροδρόμιο και τώρα η ομάδα μας είναι πέντε άτομα.

18:00: Επιστροφή στη Νίκαια και βρίσκουμε ένα χώρο στάθμευσης αυτοκινήτων που είναι δωρεάν τις Κυριακές. Τρελαίνουμε και αγοράζουμε ένα μπουκάλι ροζέ των 4 ευρώ στο διπλανό σούπερ μάρκετ για να το πιούμε στο μπαλκόνι ενώ ετοιμαζόμαστε για δείπνο. Με λαχτάρα για θαλασσινά, κατεβαίνουμε στο Cafe de Turin. Μερικοί από τους φίλους μου δοκιμάζουν τη διάσημη πιατέλα με θαλασσινά, ενώ εγώ μοιράστηκα δύο από τα καθημερινά πιάτα με έναν άλλο φίλο. ένα χτένι λιγκουίνι και σόλα με ριζότο. Παραγγείλουμε ένα τεράστιο μπουκάλι ροζέ και για τους πέντε μας και χωρίζουμε δύο επιδόρπια. μια μους σοκολάτας και μια απίστευτη και ασυνήθιστη φοντάν φουντουκιού με παγωτό αλατισμένη καραμέλα. Η μερίδα μου με φιλοδώρημα φτάνει στα 40€ .

21:00: Αφού χαθούμε για λίγο στην παλιά πόλη της Νίκαιας, πίνουμε ένα ποτό στο Shapko. Υπάρχει ζωντανή τζαζ και είναι πολύ δροσερή και ατμοσφαιρική. Παίρνω μια μικρή μπύρα με 5 €. Στη συνέχεια, μοιραζόμαστε ένα Uber πίσω στο διαμέρισμα ( 6 € ) για να ετοιμάσουμε τις βαλίτσες μας για να μετακομίσουμε αύριο.

Δευτέρα

9 π.μ.: Είμαστε σε κίνηση σήμερα για να πάμε για πεζοπορία στο Gorges du Verdon και ένα άλλο άτομο φτάνει απόψε, οπότε πρώτα πηγαίνουμε προς το αεροδρόμιο για να παραλάβουμε ένα μεγαλύτερο ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο. Πρωινό στο αυτοκίνητο με μερικά αρτοσκευάσματα που αγόρασε ο φίλος μου και υπολείμματα από το φαγητό της παραλίας μας χθες. Τα διόδια είναι 5€ .

12 μ.μ.: Σταματάμε καθ’ οδόν σε μια πόλη που ονομάζεται Draguignan, η οποία φημίζεται για τη στρατιωτική της ιστορία. Είναι όμορφο, αλλά, όπως φαίνεται συνηθισμένο στη νότια Γαλλία αυτή την εποχή, υπάρχουν πολλές κατασκευές. Μετά από μια περιπλάνηση, καθόμαστε έξω από το Cafe Des 2L για ένα μεσημεριανό γεύμα νωρίς. Έχω έναν υπέροχο καφέ και σαλάτα με κοτόπουλο, που κοστίζει 20€ με φιλοδώρημα.

14:00: Φτάνουμε στην αφετηρία λίγο έξω από το Quinson για την πεζοπορία στο χαμηλότερο Gorges du Verdon. Υπάρχει ένα μικρό καφέ δίπλα στο δρόμο, οπότε παραγγείλουμε ένα ποτό περιμένοντας να προλάβει το άλλο αυτοκίνητο. Παίρνω ένα Coke Zero και είναι 2,60€ .

5.30 μ.μ.: Η πεζοπορία διήρκεσε περίπου τρεις ώρες και ήταν απολύτως εκπληκτική (και δωρεάν!) Χαίρομαι που περιμέναμε μετά το πιο ζεστό μέρος της ημέρας για να ξεκινήσει, δεν ήταν πολύ δύσκολο εκτός από μια σύντομη αλλά πολύ απότομη ανάβαση. Τσιμπήσαμε πατατάκια που περίσσεψαν από την προηγούμενη μέρα στη διαδρομή. Στη συνέχεια επιστρέψαμε στο καφέ δίπλα στα αυτοκίνητα και πήρα άλλη μια Coke Zero, ακολουθούμενη από μια άλλη μικρή μπύρα ( €5 ). Στη συνέχεια, είμαστε πάλι στο αυτοκίνητο για το επόμενο μέρος του ταξιδιού μας στη Γαλλική Ριβιέρα.

Ο τελικός απολογισμός

Σημειώσεις: Η ενοικίαση αυτοκινήτου αύξησε πολύ τις δαπάνες πριν από το ταξίδι και δεν θα ήταν κανονικό κόστος για ένα διάλειμμα το Σαββατοκύριακο. Υπάρχουν πολλές εξαιρετικές ευκαιρίες για ψώνια στη Νίκαια, αν θέλετε να περιπλανηθείτε στις μπουτίκ, αλλά προτιμώ να κάτσω και να απολαύσω την ατμόσφαιρα, έτσι όλα τα χρήματά μου πήγαν σε φαγητό και ποτό, τα οποία δεν βρήκα τόσο ακριβά όσο περίμενα. Επειδή ήταν ένα ομαδικό ταξίδι, όλοι έφεραν την κάρτα τους Revolut, η οποία διευκόλυνε τον διαχωρισμό των λογαριασμών και βοήθησε να παρακολουθείτε και τις δαπάνες.

Περισσότερα ημερολόγια δαπανών:

• Τι ξόδεψα σε ένα τετραήμερο ταξίδι στη Ρώμη
  • Διήμερη εκδρομή στην Πράγα
  • Πέντε μέρες στη Νέα Υόρκη

Λάβετε περισσότερη ταξιδιωτική έμπνευση, συμβουλές και αποκλειστικές προσφορές που αποστέλλονται απευθείας στα εισερχόμενά σας με το εβδομαδιαίο ενημερωτικό δελτίο μας. Βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμοι για οτιδήποτε με την ταξιδιωτική ασφάλιση από τους αξιόπιστους συνεργάτες μας.

Τα καλύτερα μέρη για brunch στη Βαλένθια, Εξερευνώντας τις πραγματικές τοποθεσίες από τα Όσκαρ 2018, Ημερολόγιο δαπανών: τι πέρασα σε ένα τετραήμερο ταξίδι στη Νίκαια και στη γύρω περιοχή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *